2009. június 4., csütörtök

Nem jött az ihlet


Ilyen lesz a mosdónk...nagyon sokáig kerestem a megfelelőt, majd miután megtaláltam, nem tudtam nektek megmutatni, mert sehol sem találtam neten, de végre meglett :) Egyik pozitív dolog a nem túl sokból....A másik pozitívnak mondható dolog, hogy holnap megvesszük a járólapokat és csempéket. Lehet, hogy Balázs nélkül kell mennem, nagyon nehéz dolgom lesz, mivel el kell találnom az ő ízlését is és a sajátomat is...meg kell találni az arany középutat. Már százszor átnéztük a piac kínálatát, nagyjából tudom, mire vágyunk :) Meg kéne venni a laminált padlót, viszont mindegyik szobába olyat szeretnénk, ami jelenleg a mi szobánkban van itt...csakhát a bibi az, hogy eddig sehol nem találtunk olyat, még a nevét sem nagyon tudják megmondani pontosan, valahol a dió, tölgy és körte közti átmenetben van. Remélem, ezügyben is sikerrel járunk, mivel szerintem nagyon szép :)
TIGÁZ...apum, kapcsolatai lévén kijárta, hogy ne kelljen a bejegyzett utcáról rácsatlakozni a gázvezetékre. Mivel saroktelken vagyunk és a hátsó ház lesz a miénk, így arról az utcáról, amiről a címünket kapjuk, nagyon bonyodalmas volna a rákötés, hosszú-hosszú métereken át kéne hozni a csövet, alá ásni, védőburkolatot tenni rá és minden nyalánkság. De egyenlőre úgy tűnik, hogy a másik utcából, ami csak néhány méterre van, rácsatlakozhatunk. Találtunk egy emberkét a TIGÁZ-nál, akinek csupán odaadjuk az 56e Ft csatlakozási díjat, és abban benne lesz maga a csatlakozás, a tervezés, az ügyintézés is, és a már beadott igényünket sztornózza. Mire jók a kapcsolatok...Víz ügyben még mindig nem tudunk okosat, ezzel ugyanez a problémánk, de itt már nem biztos, hogy engedélyezik a másik utcáról történő csatlakozást.
És...a legeslegrosszabb dolog, ami padlóra vágott és egy egész hétvégére depibe tolt az az, hogy nem tudjuk úgy megcsinálni a konyhát, ahogyan eredetileg szerettem volna. U alakban lesz a konyhabútor és a munkalap, és az U egyik alsó sarkába szerettem volna a főzőlapot és a sütőt, elforgatva. Ez azonban annyira lecsökkentené a hasznos, szekrényre szánható területet, hogy ahhoz, hogy oda férjen a mosogató, illetve a mosogatógép is, no meg néhány plusz alsó szekrény, hogy necsak "haszontalan" térfoglalás legyen, szóval ehhez túlságosan be kéne nyúlnia az étkezőbe, ami miatt valószínüleg nem lehetne kényelmesen elférni. Az épített pultról is lemondtam emiatt, így az a változat lesz, hogy maga a bútor hátulja lesz a térelválasztó, aminek a tetején lesz egy kis pult emelve. Aztán ismét jött a legyen oszlop vs. ne legyen oszlop kérdés. Én szeretnék, párom nem...aztán bevágtam a női durcát és rábólintott, mondván oké, csak ne duzzogjak. A konyha az én birodalmam, így nagy érvágás volna nekem, ha nem én álmodhatnám meg majdnem teljes egészében. Oké, ebben van egy jó nagy fokú makacsság a részemről, nehezen engedek az elveimből és az elképzeléseimből, de konpenzáció gyanánt ott lesz az alsó fürdő, melynek párom választja ki a burkolatait, illetve -habár én nem vagyok zöldimádó- valószínüleg a felső fürdőszobához zöld csempét és járólapot fogok választani -az ő kedvéért, hogy lássa, szeretem :D Képekkel csak jövő héten jövök sajna, remélhetőleg addigra meglesznek a járólapok és csempék :)


Nincsenek megjegyzések: