2009. szeptember 3., csütörtök

Ez+az


Megérkeztek...Lámpák, fogantyúk...Nagyon jó lámpa-webáruházat találtam, már másodjára rendeltem tőlük. Végig jártam az üzleteket, végig néztem az árakat, kinéztem, hogy milyet szeretnék, és náluk sokkal olcsóbban tudtam megvenni (postával együtt!!!), mintha személyesen besétáltam volna bármelyik lámpát árusító üzletbe! A képen látható lámpákért (összesen 4 db, a fehérből 2 van) összesen 20.000 Ft-ot fizettem.
A szekrényfogantyúkkal szintén így jártam! Fél ár alatt !!! találtam meg a kiválasztott fogantyút, 16 db-ért, egy beépíthető mosogatószer adagolóért és egy evőeszköztartóért 15.000 Ft-ot hagytam a postán (utánvéttel érkezett). Egyébként csak a fogantyúk kerültek volna minimum 16 ezer Ft-ba máshol, itt 9 ezer Ft volt.
Lámpákat ITT találod.
a fogantyúkat pedig ITT

Nincsenek megjegyzések: