2009. szeptember 14., hétfő

Ééés...megint csak képek

Ajtó-jómagam pácoltam(?) :)

Ablakpárkány...Balázs leszabta, én pácoltam, lakkoztam, csiszoltam, majd megint lakkoztam
 Lámpák, csillárok (némelyik fordított képen-nem tudom elforgatni :\ )
 
 A nappali...kezdi elérni végleges kinézetét -külön dizájnként emelném ki a jobb sarokban lévő kipett-kopott számítógép asztalunkat :D
 
A gardrób és az emeleti előtér ilyen, illetve ilyen lesz
 
 A hűtőnk belseje...és már érződik a gazdasági válság hatása :D-döntsd balra a fejed :D
 
A konyhacsempe. Öcsém nem kapkodja el a dolgokat, már 1 hete készül a kb 3-4 nm-nyi fal :\
 
 Ahogy kisfiam mondja: "Aja, itt a mocsógéped" :D:D:D
 

7 megjegyzés:

Andi írta...

Szia szeretném megkérdezni milyen színű páccal pácoltad a párkányt?Köszönöm Andi

HajniVLB írta...

hellóóóó.....még mindig szépek vagytok.konhabútorról kérek képet :D:Dpuszi

HajniVLB írta...

konha:))))mondom konyha :D

Ebdette írta...

Szia Andi!
A párkány és az ajtó, illetve ajtókeret is Sadolin, dió színű páccal lett "színezve". A párkány fenyőből van (eléggé jó a szívóképessége), egyszeri átkenés eredménye látható a fotón, az ajtók és az ajtófélfák 3x vannak kenve. Remélem, segítettem :)

Ebdette írta...

Hajni, igyekszem :)

Andi írta...

Igen köszönöm nagyon sokat segítettél a férjem már hallani sem akar a festésről annyit változtattam már a színeken, de a dió jól illik a nap sárgához szerintem.

Névtelen írta...

Mi azért választottuk a diót, mert a cseresznye és egyéb vöröses árnyalatokat nem szeretjük. Sokkal melegebb szín a dió (számomra), még akkor is, ha sötétebb, mint a vörösesbarnák és jobban mennek hozzá a manapság divatos bútorszínek is. Sokan hülyének néznek az efféle felfogásom miatt, általában mind férfiak, de ha már új ház, akkor szeretném, ha számomra, számunkra harmonikus lenne. Persze lehet, hogy másnak pont az ellenkezője a harmonikus :) Egyébként ez nem sima lazúr, hanem valami plus, nem tudom miben más, talán csak annyiban, hogy vízzel lehet higítani.

Betti voltam