2009. augusztus 16., vasárnap

Hétvége

Nagy lendülettel indultunk Tárnokra, mivel jövő szombaton cuccolunk!!! De...sajnos nem tudtunk úgy haladni, ahogyan elterveztük. Sajnos az emeleti mennyezet glettelése, csiszolása több időt vett igénybe, mint terveztük, ezért az egész hétvégés festés elmaradt :(((( Így már lemondtam arról, hogy belül tökéletes lesz, mire költözünk. A lenti szobában lepucoltam az erkélyajtót, megszabadítottam az utolsó ragasztófoszlányoktól, majd neki láttam lazúrozni az ajtókereteket. A képeken még csak az első réteg látható...időközben kiértek a burkolók az előszobába, így a lazúrozást is abba kellett hagynom. A legfelső képen (művemen kívül) láthatjátok még, hogyan lesz lerakva a járólap az előszobában...nagy-nagy sajnálatomra. A többség döntött, le lettem hurrogva. Nem hosszában szerettem volna, hanem széltében a lapokat. Valahogy így nem tetszik, de hát ez van :( A nappaliba kanyarodva már úgy van, ahogy megálmodtam. Annyi módosítás lesz, hogy a nappali és az előszoba átjárójába sötétbarnából lesz bevágva a "küszöb", ami valójában nem is küszöb, csak látványbeli térelválasztó. A legalsó képen a már fugázott, de még le nem takarított fürdőszobacsempe látható. Már tudjuk milyen lesz a lépcső, második, végleges változat, ami egyben az eredeti is volt...Később erről bővebben...Jöjjenek a fotók.




Nincsenek megjegyzések: