2009. július 13., hétfő

Ismét képekkel jöttem...

Falon a kazán


Apum által legyártott szerszám, ami sokat segített...a padlóra lehullott és rászáradt vakolatot kapartuk ezzel fel.


Laminált padló. A fotó nem adja vissza teljes szépségében...annak ellenére, hogy nem ilyet szerettünk volna, végül emellett döntöttünk, eredetileg körte lett volna, de sehol sem kaptunk, így alma lett.


Radiátorok-Immergas


Én gletteltem a fürdőben a plafont :)


Üvegtéglák a helyükön, itt is megkezdődött a glettelés, itt szakember segítségével.


Kémény-138 ezerért. Miből áll? 1 db indító idom, 2 db fél méteres cső, 1 db egy méteres cső és a kémény...ennyiért...


Itt még csak vakolva van



Külső ablakpárkány-melyik is legyen? Páromra bíztam a döntést, tudtam úgyis melyiket választja majd, nem akartam vitázni, mert nekem nem az tetszett, de ezeket úgysem fogom egész nap nézegetni, a ház színéhez pedig mindegyik megy majd.

Nincsenek megjegyzések: